czwartek, 24 kwietnia 2014

KONIEC BLOGA.

TAK WIĘC NADCHODZĘ Z POŻEGNALNYM POSTEM, MOŻLIWE, ŻE JESTEŚCIE ZAWIEDZENI, NO ALE NIE MIAŁAM WYJŚCIA. MOJA "KOLEŻANKA" Z KTÓRĄ UDAŁO MI SIĘ STWORZYĆ TĄ HISTORIE, OKAZAŁA SIĘ KŁAMLIWA I FAŁSZYWA, NO NIC NIE BĘDĘ WYPOWIADAĆ SIĘ NA TEN TEMAT... LICZĘ TYLKO, ŻE OPOWIADANIE O HARRY'M STYLES'IE POD TYTUŁEM "MIDNIGHT" SIĘ WAM SPODOBAŁO I DZIĘKUJE WAM ZA TE MIŁE KOMENTARZE, KTÓRYCH LICZBA WYNOSI RÓWNO: 220, ZA WYŚWIETLENIA KTÓRYCH JEST W TYM MOMENCIE 12010 ORAZ ZA 2 OBSERWUJĄCYCH. TERAZ NOTKA NA TYM SIĘ SKOŃCZY, PRZEPRASZAM JEŚLI KOGOŚ ZAWIODŁAM I JESZCZE RAZ BARDZO WAM DZIĘKUJĘ.
Lilka.
(PS: Bloga nie usunę, wszystko zostawiam tak jak jest, bo za dużo się nad tym męczyłam, aby wyglądało to tak jak wygląda.)

11 komentarzy:

  1. Szkoda bo zakochałam się w tym opowiadaniu! :(
    Trzymaj się złotko xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Popłakałam się, gdy to czytałam, a wpadłam w depresję, jak skończyłam.
    Jednak nie mam ci tego za złe, wiem co czujesz, bo ja też mam takie "koleżanki".
    Raczej nie zawiodłaś nikogo.
    Chyba każda czytelniczka bloga zrozumie dlaczego już nie chcesz pisać.
    No nic, ja dalej zostanę obserwującą, gdybyś chciała kiedykolwiek jeszcze dodać rozdział :)
    Pozdrawiam,
    Believe. xxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :'(
    Jest mi bardzo smutno. Bardzo, bardzo smutno. Kocham tego bloga. Jeśli jednak będziesz chciała pisać to ja sie nie obrażę :)
    Loffciam

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutne fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. przeczytałam to w jeden dzięń całe opko iii się poryczałam nie raz ale przy tym poście najbardziej tak mi szkoda jejuu.. aa ja się zakochałam w tym opowiadaniu serio massz wielki talent koffam cię za to opowiadanie mam nadzieje że pogodzisz się jakoś z koleżankami :* <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczegooo? ;c No prosze nie !!!;x Może niech ktoś go kontynuuje prosze tak bardzo się wciągnęłam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. To takie smutne ale wiem jaka jest ta kolezanka bo razem z wami chodze do klasy :* przykro mi bardzo bo zakochalam sie w tym blogu no szkoda ;( :( :c :C :,( smutam

    OdpowiedzUsuń
  8. O.o wez przejmij bloga I sama prowadz! Dasz rade!!! ♡♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę możesz prowadzić go sama ;) wiem że teraz jest ci źle ale byś uszczęśliwiła naprawdę wiele wiernych czytelniczek które tu są dzięki za MEGA blog mam małą nadzieję że go jeszcze poprowadzisz no bo się straszne przywiązałam ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Taakkk... zgadzam sie ze wszystkimi wyżej... szkoda że to koniec... opowiadanie mega wciagajace... mimo wszystko czekam na kontynuacje :-/

    OdpowiedzUsuń